مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:152024-01-02بين الملل

مقاومت در جنین: سرویس های امنیتی رام الله مبارز ما را ترور کردند


تیپ جنین وابسته به گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای دستگاه های امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله را متهم کرد که عصر یکشنبه یکی از نیروهای مقاومت فلسطین را ترور کردند.

- تیپ جنین وابسته به گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای دستگاه های امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله را متهم کرد که عصر یکشنبه یکی از نیروهای مقاومت فلسطین را ترور کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تیپ در بیانیه خود اعلام کرد از زمان آغاز عملیات تیپ جنین، دستگاه های امنیتی نیروهای مقاومت را در جنین تحت تعقیب قرار داده و سلاح هایشان را مصادره کرده و حتی مستقیم به سمت آنها شلیک می کنند، یکشنبه ما با قتل احمد هاشم عبیدی، جوان مجاهد از نیروهای تیپ برقین به دست نیروهای دستگاه های امنیتی غافلگیر شدیم، آنها پیش از آن نیز بهاء الکعکبان و دخترش سدیل ترکمان را با خونسردی تمام به قتل رسانده و بهانه های پوچی آوردند که هیچ ارتباطی به واقعیت نداشت.

شبکه الجزیره به نقل از بیانیه تیپ جنین گزارش داد گروه های مقاومت در جنین از درگیری با نیروهای تشکیلات خودگردان اجتناب می کنند، اما آنها از تعقیب نیروهای مقاومت و تیراندازی به آنها دست برنداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت در جنین: سرویس های امنیتی رام الله مبارز ما را ترور کردند

مقاومت در جنین: سرویس های امنیتی رام الله مبارز ما را ترور کردند