مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:402024-01-15اقتصادي

اقدام جهادی دولت سیزدهم در تامین آب بهداشتی 20 روستای فاقد آب مازندران


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از پایان عملیات آبرسانی به 20 روستای فاقد آب در این استان از آغاز دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از پایان عملیات آبرسانی به 20 روستای فاقد آب در این استان از آغاز دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد برارزاده امروز در جمع خبرنگاران گفت: این روستاها در آغاز فعالیت دولت سیزدهم فاقد آب بهداشتی و تاسیسات آبرسانی بودند.

او با اشاره به مجاهدت تلاشگران آبفای مازندران برای اجرای عملیات آبرسانی در مناطق روستایی دورافتاده و صعب العبور افزود: اجرای این طرح ها نشانه توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق محروم و روستاهای کم برخوردار است.

مدیرعامل آبفا مازندران خاطرنشان کرد: با تلاش نیروهای عملیاتی این شرکت، طی 2 سال و نیم گذشته عملیات بهسازی تاسیسات آبرسانی درسطح 200 روستای مازندران به پایان رسید که اقدامی بی سابقه در طول فعالیت این شرکت به شمار می رود.

برارزاده همچنین از عملیات احداث 197 پروژه مجتمع آبرسانی روستایی در مازندران خبر داد و افزود: برای این مجتمع ها که تامین آب 767 روستای استان را برعهده دارند، 159 میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات لوله گذاری، خط انتقال و شبکه های توزیع آب به طول 54 کیلومتر در این مناطق درحال اجراست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جهادی دولت سیزدهم در تامین آب بهداشتی 20 روستای فاقد آب مازندران

اقدام جهادی دولت سیزدهم در تامین آب بهداشتی 20 روستای فاقد آب مازندران