مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 22:102024-01-17سياسي

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت و رشد تولید در خوزستان


نمایشگاه دستاوردهای دولت و رشد تولید در خوزستان در دهه فجر از تاریخ 16 تا 18 بهمن ماه در محل نمایشگاه های دائمی در اهواز برگزار می شود.

- برگزاری نمایشگاه "دستاوردهای دولت و رشد تولید در خوزستان" ایسنا/خوزستان نمایشگاه "دستاوردهای دولت و رشد تولید در خوزستان" در دهه فجر از تاریخ 16 تا 18 بهمن ماه در محل نمایشگاه های دائمی در اهواز برگزار می شود.

چهاردهمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان امروز چهارشنبه، 27 دی ماه با دستور کار برنامه ریزی جهت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برگزار شد.

در این جلسه امیر طرفیانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان اظهار کرد: باید با تدارک صحیح و برنامه ریزی منسجم ویژه برنامه های مناسبی در بازه زمانی دهه فجر اجرا شود تا دستاوردها و خدمات انقلاب و دولت در اذهان ماندگار شود.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، افزود: انتظار می رود روابط عمومی های دستگاه ها با راه اندازی پویش های مختلف برای خانواده های کارمندان خود شور ایام منتهی به 22 بهمن را بیشتر کرده و فقط به مظاهر دهه فجر اکتفا نکنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: روابط عمومی استانداری تولیدات چندرسانه ای متنوعی با موضوع پروژه های عمرانی و صنایع استان تهیه کرده که با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت و رشد تولید در خوزستان

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت و رشد تولید در خوزستان