مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 18:202024-01-09سياسي

38 هزار نفر در نهبندان واجد شرایط رای دادن هستند


فرماندار نهبندان خواستار ارائه راهکارهایی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات از سوی نخبگان شد و گفت: این شهرستان 60 هزار نفر جمعیت دارد که واجدان شرایط ما برای رأی دادن حدود 38 هزار نفر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان، ابوالفضل ایروانی، فرماندار این شهرستان شامگاه امشب در جمع فرهنگیان نهبندان اظهار داشت: افزایش مشارکت در انتخابات از جمله سیاست های کلان نظام است که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت نخبگان و فرهنگیان در انتخابات استفاده کنیم تا انتخابات پرشوری رقم بخورد افزود: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است که مردم با حضور خودشان آینده ایران را رقم می زنند،  در انتخابات مجلس و شوراهای و انتخابات ریاست جمهوری مردم سالاری دینی وجود دارد.

وی خواستار تشویق، شور و نشاط سیاسی مردم در انتخابات شد و افزود: نمی توان گفت در اقدامات  صورت گرفته دارای نواقصی نبوده ایم، لذا تلاش های علمی و کارشناسی در جهت رفع مواقع و چالش ها در برداشته ایم.

  رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی نظام در امر انتخابات از سوی مقام معظم رهبری،  گفت: در ابتدای سال 1402 رهبر انقلاب برای اولین بار در طول تاریخ انتخابات در ابتدای سال به چهار راهبرد اشاره کردند که ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 هزار نفر در نهبندان واجد شرایط رای دادن هستند

38 هزار نفر در نهبندان واجد شرایط رای دادن هستند