مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 23:552024-01-06بين الملل

شکست حتمی توطئه تل آویو به بهانه مدیریت غزه


گروههای فلسطینی هشدار دادند که رژیم صهیونیستی به دنبال تسلط بر کرانه باختری است، ولی این بار با عناوین فریبنده ای مانند حکومت غیر نظامی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  گروههای فلسطینی در واکنش به توطئه های رژیم صهیونیستی در خصوص مدیریت غزه، تأکید کردند: طرحهای سران اسراییل درباره ایجاد یک مدیریت سیاسی اشغالگرانه که تحت عناوین غیر نظامی است، در برابر مقاومت ملت ما شکست خواهد گرفت.

این گروهها با اشاره به اینکه کابینه صهیونیستی با طرحهای کنونی خود به دنبال نابودی مسئله فلسطین و آواره کردن ملت این کشور است، تصریح کردند: این توهمات در برابر صبر ملت فلسطین از بین خواهد رفت و مانند همه طرحهای امریکایی-اسراییلی، نقش بر آب خواهد شد.

یواف گالانت وزیر جنگ صهیونیست روز گذشته مدعی شد که پس از پایان جنگ؛ مردم فلسطینی امور غزه را مدیریت خواهند کرد؛ البته مشروط به اینکه دشمن اسراییل نباشند و علیه آن اقدام نکنند .

در حال حاضر، غزه تحت مدیریت حماس قرار دارد.

بر اساس طرح ادعایی تل آویو، دیگر از سوی حماس، تهدیدی متوجه شهرک نشینان اسراییلی نخواهد بود و فقط نظامیان این رژیم، می توانند در نوار غزه، آزادانه فعالیت نظامی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست حتمی توطئه تل آویو به بهانه مدیریت غزه

شکست حتمی توطئه تل آویو به بهانه مدیریت غزه