مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:152024-01-10اقتصادي

تعویض بیش از 19 هزار کنتور آب در کرمان


 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 19 هزار و 526 کنتور خراب در سطح استان کرمان تعویض شد.

- ایسنا/کرمان  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 19 هزار و 526 کنتور خراب در سطح استان کرمان تعویض شد.

علیرضا عبدیان امروز 20 دی ماه با اعلام این خبر افزود: به منظور اصلاح الگوی مصرف و توزیع بهینه آب، کنتورهای خراب تعویض می شود و این امر تاثیر به سزایی در مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت آب دارد.

وی ادامه داد: تعویض کنتورهای خراب شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته تر به مشترکین و شهروندان را فراهم می نماید و از اتلاف منابع آبی جلوگیری می کند.

عبدیان با اشاره به سرمای هوا نسبت به یخ زدگی کنتورها و تاسیسات آب هشدار داد و تصریح کرد: برای جلوگیری از یخ زدگی کنتورها شهروندان باید با پشم شیشه، گونی، پوشال کولر، پتو و کیسه حاوی خاک اره کنتور و حوضچه را عایق بندی کنند و برای عایق بندی لوله های روکار و در معرض سرما از پشم شیشه استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان اضافه کرد: در یخبندان چنانچه کنتور و یا لوله آب دچار یخ زدگی شود شهروندان باید با حرارت غیر مستقیم یخ لوله و کنتور را به تدریج از بین ببرند و در صورت حادثه با شماره تلفن 122 تماس بگیرند تا در اسرع وقت هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض بیش از 19 هزار کنتور آب در کرمان

تعویض بیش از 19 هزار کنتور آب در کرمان