مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:052024-01-08سياسي

کاهش مازوت سوزی در اراک / همراستایی مطالبات مردمی و پیگیری مسئولین محقق شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، پس از مطالبات شدید و به حق مردم درباره شرایط بحرانی مازوت سوزی در نیروگاه شازند، عصر 16 دی ماه علی اکبر اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی از گازسوز شدن یک واحد نیروگاه شازند خبر داد.

-  البته نظری به شعار در کنار مردم با مردم برای مردم نیز اشره داشت که نشان از نگاه مسئولین استان مرکزی به مطلبات مردمی دارد.

در ادامه اظهار نظر ها و پیگیری های مسئولین، مجید قنبری معاون دادستان اراک از پیگیری حذف سوخت مازوت در نیروگاه شازند از طریق دادستانی کل کشور خبر داد.

وی  در نشست کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای کلانشهر اراک با موضوع بررسی وضعیت سلامت شهروندان اراک به دلیل استفاده نیروگاه شازند از سوخت مازوت، افزود: پایان هفته جاری در نشست با دادستان کل کشور موضوع و مسائل ناشی از استفاده نیروگاه شازند از سوخت مازوت مطرح می شود.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی، محققین و گروه های مردم نهاد می توانند گزارش های علمی و اثبات شده خود را تحویل دهند که تمام موارد جمع بندی و از حق مردم اراک از نظر قانونی مورد پیگیری قرار بگیرد.

همچنین معاون دادستان اراک با تاکید بر اهتمام جدیدستگاه قضایی اراک برای رسیدگی به معضل آلودگی هوای اراک از دستور پلمپ صادره برای قسمت های از شرکت آلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مازوت سوزی در اراک / همراستایی مطالبات مردمی و پیگیری مسئولین محقق شد؟

کاهش مازوت سوزی در اراک / همراستایی مطالبات مردمی و پیگیری مسئولین محقق شد؟