مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:202024-01-09سياسي

خراسان شمالی می تواند به عنوان استان نمونه در تعداد کتابخانه ها مطرح شود


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: در هیچ استانی به جز خراسان شمالی وفور کتابخانه روستایی نداریم لذا این استان می تواند به یکی از استان های نمونه کشوری در تعدد کتابخانه ها تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: در هیچ استانی به جز خراسان شمالی وفور کتابخانه روستایی نداریم لذا این استان می تواند به یکی از استان های نمونه کشوری در تعدد کتابخانه ها تبدیل شود.

وی گفت: رییس جمهور به موضوع کتابخانه بیشتر از سایرین پرداخته است به طوری که در سفر استانی به فارس دستور رسیدگی به موضوعات معیشت کتابدار، مردمی سازی کتابخانه ها، توسعه شبکه کتابخانه و دسترس پذیری و توجه به مناطق محروم را مورد توجه قرار داد.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه در کتابخانه های جدید شصت خدمت تعریف شده است، افزود: تکمیل و تجهیز کتابخانه ها هم در دستور کار قرار گرفته است که این موضوعات تا کنون بی سابقه بوده است.

رمضانی به شکل گیری خدمات فرهنگی و اجتماعی در کتابخانه ها نیز اشاره داشت و گفت: مراکز مشاوره در کتابخانه ها مستقر می شود که در فاز نخست هشتاد مرکز در کتابخانه ها راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی می تواند به عنوان استان نمونه در تعداد کتابخانه ها مطرح شود

خراسان شمالی می تواند به عنوان استان نمونه در تعداد کتابخانه ها مطرح شود