مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 20:502024-01-02سياسي

12 هزار دانش آموز دختر اصفهانی به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام شدند


معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: در دوره اول راهیان نور دانش آموزان استان اصفهان که از یکم آبان ماه تا 22 آذر برگزار شد حدود 12 هزار دانش آموز دختر همراه با خادم و روایت گر به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی فتحیان، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان روز سه شنبه در نشست خبری در سالن شهدای مدافع حرم سپاه استان اظهار کرد: اردوی راهیان نور دانش آموزی یکی از مهم ترین برنامه های بسیج است که می تواند در موضوع فرهنگ سازی و تقویت مبانی زیر ساختی فکری جامعه به دلیل مبنابودن دانش آموز موثر باشد.

وی گفت: در دوره اول اردوی راهیان نور دانش آموزان استان اصفهان که از یکم آبان ماه تا 22 آذر برگزار شد حدود 12 هزار دانش آموز دختر همراه با خادم و روایت گر به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

فتحیان بیان کرد: مقام معظم رهبری در موضوع راهیان نور و تاثیر گذاری آن تاکید دارند، راهیان نور را به عنوان یک نرم افزار از آن یاد می کنند، که تاثیرات ماندگار و پیوسته زیادی دارد و آن را وظیفه همگان می دانند.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: انعکاس اخبار اردوی راهیان نور باید برای افرادی که در این اردو شرکت نکرده اند انگیزه ای برای حضور آنان در اردوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار دانش آموز دختر اصفهانی به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام شدند

12 هزار دانش آموز دختر اصفهانی به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام شدند