مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:202024-01-06سياسي

آزادی 153 زندانی جرائم غیر عمد در زنجان


امروز هم همزمان با سفر رییس جمهور به استان و کمک ایشان و با کمک خیرین و مقامات قضایی و گذشت شکات زمینه آزادی 153 محکوم غیر عمدفراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی فرجی برحق، رییس کل دادگستری زنجان در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و حجت الاسلام صالحی، رییس ارتباطات نهاد ریاست جمهوری، مسئولان قضایی و زندان ها در زندان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: عمل به دستورات دین مبین اسلام و مقررات اسلامی راهنمایی است برای زندگی سعادتمند و عدول از این دستورات مشکلاتی برای جامعه در پی خواهد داشت.

رییس کل دادگستری زنجان با اشاره به آیه 282 سوره بقره در ارتباط با انجام دادوستد و ضرورت مکتوب کردن معاملات نوزده دستور بیان شده افزود: عمل به این دستورات موجب سعادت جامعه و گرفتارنشدن مردم در مطالبات مالی است، چرا که بخشی از پرونده های دادگستری استان در مورد مسائل مالی است که به دستورات خداوند عمل نکردند اختصاص دارد .

وی موضوع مهریه های سنگین را از دیگر گرفتاری های جامعه بیان کرد و گفت :مهریه هایan> سنگین از گرفتاری ها و مشکلات جوانان امروز جامعه است که بخشی از این گرفتاری ها ناشی از مشکلات اقتصادی و بخشی مهم فاصله گرفتن از دستورات اسلامی و توجه به الگوهای فرهنگ غرب است، بناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 153 زندانی جرائم غیر عمد در زنجان

آزادی 153 زندانی جرائم غیر عمد در زنجان