مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:062024-01-08سياسي

29 دی ماه، آخرین مهلت ثبت نام در سوادآموزی کردستان


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه 29 دی ماه آخرین مهلت ثبت نام و تشکیل کلاس سوادآموزی در استان اعلام شده است، بر لزوم تسریع در کلاس گذاری در فرصت باقی مانده تأکید کرد.

- ایسنا/کردستان معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه 29 دی ماه آخرین مهلت ثبت نام و تشکیل کلاس سوادآموزی در استان اعلام شده است، بر لزوم تسریع در کلاس گذاری در فرصت باقی مانده تأکید کرد.

گلبهار خسروی، امروز (دوشنبه، 18 دی ماه) در جلسه شورای هماهنگی این حوزه با اشاره به آغاز فرآیند کلاس گذاری سوادآموزی از شهریور ماه امسال، گفت: به دلیل کندی روند کلاس گذاری مهلت ثبت نام تا 29 دی ماه تمدید شده است.

وی در ادامه، گزارشی از عملکرد استان درباره کلاس گذاری ارائه کرد و با اشاره به دشواری فرآیند شناسایی، جذب و آموزش سوادآموزان، افزود: تاکنون حدود 12 درصد حجم ابلاغی به استان تحت پوشش قرار گرفته است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان حجم ابلاغی امسال را 13 هزار و 800 نفر دانست و بیان کرد: باید اهتمام لازم برای پوشش حداکثری حجم امسال انجام شود و اقدامات و پیگیری های لازم صورت گیرد.

وی از فعال شدن تعداد دیگری از آموزش دهندگان غیرفعال دارای شرایط خبر داد و گفت: همه آموزش دهندگان فعال استان که تاکنون موفق به تشکیل کلاس نشده اند، در فرصت باقی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 دی ماه، آخرین مهلت ثبت نام در سوادآموزی کردستان

29 دی ماه، آخرین مهلت ثبت نام در سوادآموزی کردستان