مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:152024-01-02سياسي

آیین نامه واردات خودروهای کارکرده تصویب شده و به زودی ابلاغ می شود


وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در صحن علنی مجلس خبر داده و اعلام کرد که به زودی ابلاغ خواهد شد.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در صحن علنی مجلس خبر داده و اعلام کرد که به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (سه شنبه 12 دی ماه) عباس علی آبادی جهت پاسخ به سوالات جلال رشیدی کوچی به عنوان نماینده منتخب سوال کنندگان و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس پیرامون مسائل صنعت خودرو، تا این لحظه خودرو وارد کشور نشده است؟ در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه امروز مجلس، از تصویب آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در صحن علنی مجلس و ابلاغ آن به و آرت صمت جهت اجرا، خبر داده و اعلام کرد که به زودی این آیین نامه توسط وزارت صمت جهت استحضار واردکنندگان ابلاغ خواهد شد.

وی در این رابطه، اظهار کرد: درباره واردات خودروهای کارکرده و مناطق ویژه اقتصادی آیین نامه در موعد مقرر توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین و به دولت ارسال شد؛ این آیین نامه پس از طی بررسی های کارشناسی در کمیسیون های تخصصی و صحن دولت در نهایت با اصلاحاتی تصویب شد و به زودی ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه واردات خودروهای کارکرده تصویب شده و به زودی ابلاغ می شود

آیین نامه واردات خودروهای کارکرده تصویب شده و به زودی ابلاغ می شود