مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:152024-01-09سياسي

ارزش ایستادگی و مقاومت برای خدا


رها کردن دنیا یگانه شرط جهاد و تنها بهای بهشت است.

یعنی بدون فروش‏ دنیا، مبارزه، صبغه الهی نداشته و به پیروزی حق نمی رسد، - ایسنا/قم آیت الله جوادی آملی گفت: رها کردن دنیا یگانه شرط جهاد و تنها بهای بهشت است.

یعنی بدون فروش‏ دنیا، مبارزه، صبغه الهی نداشته و به پیروزی حق نمی رسد، چنانکه بدون ترک دنیا ورود به بهشت میسر نخواهد بود.

پایگاه اطلاع رسانی اسراء در نوشتاری به مناسبت حماسه قیام 19 دی آورده است: روز نوزدهم دی ماه، یادآور حماسه بزرگ و با شکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را رقم زد.

19 دی سالروز قیام خونین مردم قم است؛ همان روزی که در تاریکی استبداد و ستم، روزنه ها را به سوی روشنایی گشود و روند انقلاب را به گونه ای شکل داد که طومار دو هزار و پانصد ساله نظام شاهنشاهی در مدت زمان کوتاهی در هم پیچیده شود.

این روز بزرگ و به یاد ماندنی را گرامی می داریم و بر شهیدان و ایثار گران این حماسه جاوید درود می فرستیم.

واژه ی ایستادگی و مقاومت در منظومه ی دینی مسلمانان آزاده ی جهان برنامه ای آشنا با تعالیم دینی آن هاست تا با بهره گیری از آن در مقابل هجمه ها و تکبرورزی های مستکبران بتوانند از حق خود دفاع کنند.

علامه جوادی آملی نیز در تألیفات مختلف خود مسیر و جهت صحیح این آموزه ی دینی را تشریح کرده و بیان می کنند: به گزارش سایت قطره و به نقل ازای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش ایستادگی و مقاومت برای خدا

ارزش ایستادگی و مقاومت برای خدا