مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:102024-01-02اجتماعي

از به روزرسانی تجهیزات محیط بانان چه خبر؟


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به بروز رسانی تجهیزات خودرویی یگان حفاظت محیط زیست در سراسر کشور عنوان داشت: با پیگیری های صورت گرفته 100 دستگاه خودرو جدید دیگر هم فراهم شده است که در اختیار یگان تمامی استان ها قرار خواهد گرفت و در خصوص وسیله نقلیه .

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به بروز رسانی تجهیزات خودرویی یگان حفاظت محیط زیست در سراسر کشور عنوان داشت: با پیگیری های صورت گرفته 100 دستگاه خودرو جدید دیگر هم فراهم شده است که در اختیار یگان تمامی استان ها قرار خواهد گرفت و در خصوص وسیله نقلیه مناسب داخلی هم اقداماتی صورت گرفته است تا برای یگان فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه با حضور در دوره آموزشی فرماندهان یگان حفاظت محیط زیست که در آموزشکده محیط بانی استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه جایگاه یگان حفاظت مابین کارمندی و نظامی گری قرار دارد، تصریح کرد: باید سعی کنیم که یگان را به جایگاه اصلی خود برسانیم و از ظرفیت های قانونی در دولت برای این منظور استفاده کنیم.

وی با این عنوان که یگان حفاظت خط مقدم مقابله با متخلفین محیط زیستی هستند افزود: بهبود وضعیت معیشتی و شغلی آنان در دستور کار قرار داده ایم، طراحی لباس فرم و تجهیزاتی که در اختیار یگان قرار گرفته است بخشی از این تلاش هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از به روزرسانی تجهیزات محیط بانان چه خبر؟

از به روزرسانی تجهیزات محیط بانان چه خبر؟