مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:352024-01-17اقتصادي

توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 28 تن گوشت قرمز منجمد وارد استان شده است، گفت: روز گذشته اولین محموله گوشت منجمد گوساله در بازار روز ولی عصر جنوبی شهرکرد توزیع شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 28 تن گوشت قرمز منجمد وارد استان شده است، گفت: روز گذشته اولین محموله گوشت منجمد گوساله در بازار روز ولی عصر جنوبی شهرکرد توزیع شد.

بهروز میرزایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به منظور رفاه حال مردم و در راستای کنترل قیمت ها و تنظیم بازار گوشت قرمز، معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گوشت قرمز وارداتی توزیع خواهد کرد که از روز گذشته توزیع گوشت قرمز منجمد آغاز شده و این روند ادامه خواهد داشت.

میرزایی با اشاره به اینکه 28 تن گوشت قرمز منجمد وارد استان شده است، افزود: روز گذشته اولین محموله گوشت منجمد گوساله در بازار روز ولی عصر جنوبی شهرکرد توزیع شد و این روند همچنان ادامه دارد و هیچ محدودیتی برای توزیع وجود ندارد.

در صورت تامین سردخانه زیر صفردرجه و نقدینگی، شرایط برای توزیع روزانه 100 تن گوشت فراهم است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ها برای مرتفع کردن گرانی گوشت قرمز و حل مشکل مردم است، خاطر نشان کرد: هر کیلو گرم گوشت قرمز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار چهارمحال و بختیاری

توزیع گوشت قرمز منجمد در بازار چهارمحال و بختیاری