مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 08:502024-01-05سياسي

برپایی جشنواره حیات فاطمی در آمل


جشنواره حیات فاطمی همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) با برپای 6 غرفه در آمل برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز بزرگداشت مقام زن و مادر مسؤولان این شهرستان در اقدامی ابتکاری دست به برگزاری جشنواره حیات فاطمی زدند تا فضای شاد و مفرح را برای خانواده های دیار علویان ایجاد کنند.

بیش از 40 غرفه در جشنواره حیات فاطمی در حوزه های مختلف آماده ارائه خدمات به مردم و خانواده ها است تا در ایام ولادت مادر سادات روزهای خوش را رقم بزند.

امام جمعه آمل در مورد برگزاری جشنواره حیات فاطمی اظهار کرد: این جشنواره به مدت 6 روز در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان با برنامه های متنوع آماده استقبال از هموطنان و همشهریان عاشق اهل بیت عصمت و طهارت است.

حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان با اعلام اینکه جشنواره بزرگ حیات فاطمی در 6 بخش همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار می شود، افزود: ارائه کالای حجاب و عرضه چادر مشکی با تخفیف 50 درصدی پارچه و دوخت رایگان با همکاری اتحادیه خیاطان اداره صنعت، معدن، تجارت انجام می شود همچنین خرید اینترنتی محصولات فرهنگی حجاب و عفاف در غرفه های مختلف، غرفه زیست محیطی، غذاهای بومی محلی و محصولات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دیگر غرفه های این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشنواره حیات فاطمی در آمل

برپایی جشنواره حیات فاطمی در آمل