مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 20:012024-01-19سياسي

استاندار آذربایجان غربی: شاهد عقب افتادگی تاریخی در حوزه فضای آموزشی استان هستیم


شاهد عقب افتادگی تاریخی در حوزه آموزشی استان هستیم و باید با استفاده از تمامی منابع ملی، استانی و سفر ریاست جمهوری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: با رفع نیاز آذربایجان غربی به پنج هزار کلاس درس، می توان مسیر توسعه زیرساخت های مهارت آموزی را هموار کرد.

وی با بیان اینکه شاهد عقب افتادگی تاریخی در حوزه آموزشی استان هستیم، افزود: با استفاده از تمامی منابع ملی، استانی و سفر ریاست جمهوری، به دنبال جبران عقب ماندگی ها و رفع موانع هستیم.

معتمدیان همچنین با اشاره به اینکه پنج هزار کلاس درس از نیازهای اساسی آذربایجان غربی است، خاطرنشان کرد: 2 هزار کلاس درس نیمه تمام در حال ساخت بوده، اما این موارد پاسخگوی نیاز آموزشی استان نبوده و با اتمام پروژه های نیمه تمام، باید پروژه های جدید آموزشی به سرعت آغاز شود.

استاندار آذربایجان غربی به استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه آموزشی نیز اشاره کرده و ادامه داد: با استفاده از ظرفیت خیرین، نهادهای حمایتی و حاکمیتی در اجرا و اتمام پروژه های آموزشی، می توان جهش در احداث فضای آموزشی استان را شاهد بود.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه آذربایجان غربی رتبه پایینی از نظر فضاهای آموزشی در سطح کشور دارد، اضافه کرد: آموزش های لازم در جهت پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی: شاهد عقب افتادگی تاریخی در حوزه فضای آموزشی استان هستیم

استاندار آذربایجان غربی: شاهد عقب افتادگی تاریخی در حوزه فضای آموزشی استان هستیم