مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:402024-01-08بين الملل

گالانت: عملیات حماس احساس امنیت اسراییلی ها را به شدت متزلزل کرد


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در مصاحبه ای اذعان کرد که عملیات روز 7 اکتبر جنبش حماس، احساس امنیت در میان اسراییلی ها را به شدت متزلزل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بی الملل خبرگزاری فارس، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سخنانی به ایجاد تحول در جنگ غزه اشاره کرد.

وی که با نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال مصاحبه می کرد، گفت: اسراییل تحول در عملیات نظامی خود در غزه را آغاز کرده و از مرحله درگیری فشرده به مرحله عملیات ویژه روی آورده است .

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: ابعاد حمله حماس در روز 7 اکتبر، به شدت احساس امنیت اسراییلی ها را متزلزل کرده و دیدشان را نسبت به جهان اطراف تغییر داده است .

پس از 7 اکتبر تعداد زیادی از صهیونیست ها به فکر ترک سرزمین های اشغالی هستند   جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (15 مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به طوفان الاقصی را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود.

مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردند و علاوه بر کشتن رساندن شمار زیادی از اسراییلی ها، شماری از آن ها را به اسارت گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالانت: عملیات حماس احساس امنیت اسراییلی ها را به شدت متزلزل کرد

گالانت: عملیات حماس احساس امنیت اسراییلی ها را به شدت متزلزل کرد