مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 17:202024-01-07سياسي

نامه رییس مجلس نمایندگان آمریکا به بایدن


رییس مجلس نمایندگان آمریکا، جو بایدن را برای ارائه سخنرانی سالانه «وضعیت کشور» در تاریخ 7 مارس دعوت کرد و او هم این دعوت را پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک جانسون رییس مجلس نمایندگان آمریکا از جو بایدن رییس جمهور این کشور دعوت کرده تا پیش از نشست مشترک کنگره در تاریخ 7 مارس، سخنرانی سالانه خود را در مورد وضعیت کشور ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازان بی سی نیوز ، بایدن پس از دریافت نامه جانسون آن را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) منتشر کرد و در پاسخ به نامه مذکور و خطاب به مایک جانسون نوشت: مشتاقانه منتظر آن روز هستم جناب آقای رییس.

قرار است سخنرانی سالانه رییس جمهور آمریکا دو روز پس از رای گیری های مربوط به انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری آمریکا برگزار شود؛ زمانی که بیش از 12 ایالت در جریان رقابت میان نامزدهای حزب جمهوری خواه و دموکرات در این ایالت ها رای خواهند داد.

سخنرانی وضعیت کشور فرصتی را برای رییس جمهور آمریکا فراهم می آورد تا به طور مستقیم با مردم آمریکا صحبت کند.

از این نظر سخنرانی مذکور می تواند فرصت خوبی برای بایدن جهت بالا بردن میزان محبوبیت خود در بین مردم آمریکا باشد، چرا که طبق نتایج نظرسنجی های مذکور، شدت نارضایتی مردم آمریکا از بایدن رو به افزایش است و وی اکنون تحت تاثیر موضوعات مختلفی مانند وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس مجلس نمایندگان آمریکا به بایدن

نامه رییس مجلس نمایندگان آمریکا به بایدن