مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:002023-12-31اقتصادي

واگذاری یک هزار و 120 قطعه زمین در «مهران»


700 قطعه زمین در راستای قانون جوانی جمعیت و 420 قطعه نیز در راستای نهضت ملی مسکن به متقاضیان در شهرستان مهران واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، عصر یکشنبه 10 دی ماه، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان در مراسم واگذاری زمین های محل احداث واحدهای مسکونی ویلایی نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت درشهر مهران گفت: سیاست دولت سیزدهم کم کردن هزینه زمین در قیمت تمام شده مسکن است، که در این راستا تمام تلاش مسئولین و اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن و همچنین قانون جوانی جمعیت است.

وی افزود: سهم استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن طی 4 سال در حوزه های مختلف 32 هزار و 601 واحد مسکونی است که تاکنون در کل استان عملیات احداث 15 هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: در شهرهایی مثل مهران و دهلران که محدودیت زمین وجود ندارد و آن را با الحاق به محدوده شهر تأمین کرده ایم، با پیگیری استاندار و عنایت وزارت راه و شهرسازی زمین به متقاضیان نهضت ملی زمین و مسکن و همچنین قانون جوانی جمعیت واگذار شده است و باز هم اگر متقاضی واجد شرایط داشته باشیم شرایط واگذاری زمین فراهم است.

فرشاد دوستی تعداد قطعه زمین هایی که در این مراسم به متقاضیان شهر مهران واگذار شد را 1120 قطعه 200 متری عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری یک هزار و 120 قطعه زمین در «مهران»

واگذاری یک هزار و 120 قطعه زمین در «مهران»