مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:252023-12-24اقتصادي

پرداخت 6 هزار میلیارد تومان به صندوق بیمه محصولات کشاورزی


بر اساس بخش اول لایحه بودجه سال آینده مصوب مجلس، مبلغ 6 هزار میلیارد تومان به صورت نقدی و یا اسناد خزانه به صندوق بیمه محصولات کشاورزی اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بر اساس تبصره 5 لایحه بودجه سال 1403 کل کشور، در بخش منابع که به تصویب نمایندگان مجلس رسیده در راستای اجرای مواد 30 و 32 قانون برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت سازمان برنامه و بودجه مکلف است از محل اعتبارات بند م ماده 28 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم مقررات مالی دولت تا مبلغ 2 هزار و 800 میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر تا مبلغ 100 میلیارد تومان به سازمان دامپزشکی برای مهار بیماری های واگیر دامی و مشترک بین انسان و دام اختصاص دهد.

همچنین تا مبلغ 150 هزار میلیارد تومان به سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برای پیشگیری و اطفای حریق جنگل ها و مراتع کشور اختصاص دهد.

همچنین تا مبلغ 200 میلیارد تومان به مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برای تولید و ارتقاء کیفیت واکسن های مورد نیاز انسان، دام و طیور در قالب هزینه تملک دارایی های سرمایه ای اختصاص دهد.

در بند ب تبصره 5 آمده است، در اجرای بند 7 ماده 61 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه ای کشور دولت مبلغ 6 هزار میلیارد تومان جهت پرداخت سهم دولت به صندوق بیمه محصولات کشاورزی به صورت نقدی یا اسناد خز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 6 هزار میلیارد تومان به صندوق بیمه محصولات کشاورزی

پرداخت 6 هزار میلیارد تومان به صندوق بیمه محصولات کشاورزی