مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 23:402023-12-27اجتماعي

مساعدت گروه های جهادی در بهسازی مدارس استمرار داشته باشد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس با اشاره به وضعیت مناطق محروم شیراز خواستار استمرار مساعدت گروه های جهادی در بهسازی مدارس این مناطق شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس با اشاره به وضعیت مناطق محروم شیراز خواستار استمرار مساعدت گروه های جهادی در بهسازی مدارس این مناطق شد.

بعد از برگزاری میز خدمت محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در محله کم برخوردار شیراز، یکی از تأکیدات ایشان بررسی و رفع مشکلات مدارس مناطق محروم شیراز بوده است.

در همین راستا مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس و آموزش و پرورش فارس امروز، 6 دی ماه بازدیدی از مدارس محلات بلوار اتحاد و منطقه سعدی داشتند.

در این بازدید 8 تیم تخصصی از بخش های مختلف آموزش و پرورش فارس و اعضای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی از 20 آموزشگاه این دو محله بازدید کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس در حاشیه بازدید از هنرستان خوارزمی شهرک سعدی شیراز گفت: انتظار داریم مساعدت گروه های جهادی همچنان در بهسازی مدارس با این اداره کل استمرار داشته باشد.

محمد خلیل خرد افزود: در حوزه نوسازی مدارس ابتدا کمبودها و نقایص فضاهای آموزشی رصد و سپس به ترتیب اولویت در نوبت رسیدگی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت گروه های جهادی در بهسازی مدارس استمرار داشته باشد

مساعدت گروه های جهادی در بهسازی مدارس استمرار داشته باشد