مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:402024-01-02اجتماعي

29 مرکز اقامتی بهبودی و بازتوانی معتادان خود معرف در لرستان فعالیت دارند


29 مرکز اقامتی بهبودی و بازتوانی معتادان خود معرف در استان فعالیت دارند که کمپ های مراکز 15 تلقی می شوند و هرکدام با ظرفیت بین 25 تا 35 نفر هستند و به جامعه هدف خدمات می دهند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: 29 مرکز اقامتی بهبودی و بازتوانی معتادان خود معرف در استان فعالیت دارند که کمپ های مراکز 15 تلقی می شوند و هرکدام با ظرفیت بین 25 تا 35 نفر هستند و به جامعه هدف خدمات می دهند.

همایون عمودی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حوزه پیشگیری بهزیستی لرستان مراکز نگهداری از معتادین راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: یکی از این مراکز مخصوص معتادین متجاهر با ظرفیت 200 نفر است که در حال حاضر 130 نفر از این مراکز خدمات دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: یک مرکز دیگر نگهداری از معتادان متجاهر یا تبصره دو ماده 16 در استان داریم که ظرفیت آن 60 نفر است و هم اکنون 54 نفر از آنها خدمات دریافت می کنند.

عمودی زاده بیان کرد: 29 مرکز اقامتی بهبودی و بازتوانی معتادان خود معرف نیز در استان فعالیت دارند که کمپ های مراکز 15 تلقی می شوند که هر کدام با ظرفیت بین 25 تا 35 نفر هستند و به جامعه هدف خدمات می دهند.

وی افزود: علاوه بر آن مرکز شبانه روزی و DIC، شلتر، کانکس و موبایل ون را برای مراکز کاهش آسیب در استان فعال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 مرکز اقامتی بهبودی و بازتوانی معتادان خود معرف در لرستان فعالیت دارند

29 مرکز اقامتی بهبودی و بازتوانی معتادان خود معرف در لرستان فعالیت دارند