مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 13:152024-01-03سياسي

آغاز طرح پیشگیری از «طلاق» در برخی استان ها/ زنان خانه دار روستایی بیمه می شوند


به گفته معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، اقدام در جهت پیشگیری از طلاق در برخی استان ها آغاز شده است.

- آغاز طرح پیشگیری از طلاق در برخی استان ها/ زنان خانه دار روستایی بیمه می شوند به گفته معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، اقدام در جهت پیشگیری از طلاق در برخی استان ها آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسیه خزعلی در دومین کنگره ملی زنان تاثیرگذار، اظهار کرد: امیدوارم حرکتی که در کنگره زنان تاثیر گذار شروع شده اثر خود را برای تعامل بیشتر بین زنان به زودی و در آینده نزدیک نشان دهد.

وی ادامه داد: دو حرکت را در بخش توانمندی زنان و آسیب زدایی از زنان و خانواده در پیش گرفتیم و هر دو حرکت به ثمرهای خوبی رسیده است؛ نمونه آن مصوبه ای است که در برخی استان ها در خصوص پیشگیری از طلاق آغاز شده و مصوبه دیگر حرکتی است که برای کسب و کار خانواده محور در پیش گرفتیم و بیش از 8000 زن سرپرست خانوار را تحت پوشش قرار دادیم.

خزعلی با بیان اینکه 12 حرکت جدید و کار نو در این دولت برای زنان صورت گرفته است، تاکید کرد: یکی از اقدامات بحث ارتقاء ساختار و اعتباری است که برای زنان در نظر گرفته شد؛ چه در یک درصد بودجه که دستگاه ها مکلف شدند به بحث زن و خانواده اختصاص دهند و چه اعتبارات مجزایی که در سفرهای استانی در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح پیشگیری از «طلاق» در برخی استان ها/ زنان خانه دار روستایی بیمه می شوند

آغاز طرح پیشگیری از «طلاق» در برخی استان ها/ زنان خانه دار روستایی بیمه می شوند