مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 22:002024-01-07اقتصادي

به روز رسانی 150 فرصت سرمایه گذاری مختلف در سامانه ایلام


معاون اقتصادی استانداری ایلام گفت: 150 فرصت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعت، خدمات، انرژی، گردشگری و میراث فرهنگی در سامانه بروزرسانی شده است.

- شهریار عباسی معاون اقتصادی استانداری ایلام، شامگاه یکشنبه 17 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: روند اشتغال در استان ایلام طی 2 سال گذشته رو به رشد بوده است.

فرآیندهایی که منجر به جذب سرمایه گذار می شود از گفتمان و تشکیل جلسه اول با سرمایه گذار، تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری و استفاده از تسهیلات اشتغال زایی و معافیت هایی که در استان به عنوان مزیت استان محسوب می شود، شروع می شود.

وی افزود: باید تمام این شرایط را به کار گرفت تا بتوانیم یک سرمایه گذار را راضی کنیم تا در استان سرمایه گذاری کند.

  معاون اقتصادی استانداری استان ایلام ادامه داد: یکی از مهم ترین کارهایی که انجام شده است شناسایی فرصت های سرمایه گذاری زیاد بوده که با توجه به ظرفیت های استان ایلام و تکیه بر طرح آمایش سرزمینی انجام شده، حدود 150 فرصت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات، انرژی و گردشگری و میراث فرهنگی در سامانه بروزرسانی شده است.

  عباسی خاطرنشان کرد: بسته های حمایتی سرمایه گذاری ها تدوین شده و به عنوان مشوق پیشنهاد داده شده است، اطلس سرمایه گذاری در استان از 68 لایه تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روز رسانی 150 فرصت سرمایه گذاری مختلف در سامانه ایلام

به روز رسانی 150 فرصت سرمایه گذاری مختلف در سامانه ایلام