مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 16:402023-12-28اجتماعي

پروژه انتقال آب به جنوب استان اصفهان در حال انجام است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به دغدغه مردم شهرضا درخصوص آب شرب گفت: پروژه در حال انجام انتقال آب به جنوب استان، شهرهای سمیرم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در مراسم تکریم و معارفه شهردار شهرضا اظهار داشت: شهرضا با توجه به سوابق تاریخی، گردشگری، صنعت و هنرمندان آن در کشور و استان پیشتاز بوده است.

وی با بیان اینکه سابقه شهرضا و مردم انقلابی آن و از سوی دیگر انتظاراتی که مردم دارند، کار شهردار را در شهرضا سخت می کند، افزود: کار شهرداری ها ویژه تر است چرا که وظیفه تک تک دستگاه ها را بر عهده دارند و شبانه روز باید کارهای زیرساختی و خدماتی انجام دهند و به فکر توسعه شهر باشند.

 زینلیان ادامه داد: یکی از دغدغه های مردم شهرضا آب شرب است در همین راستا پروژه انتقال آب به جنوب استان، شهرهای سمیرم، دهاقان، شهرضا و مناطق جنوبی استان را پوشش خواهد داد، این پروژه با سه پیمانکار فعال در حال انجام است و با وجود تنگناها چند صد میلیارد هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه شهری کارهای خوبی انجام شده است، ادامه داد: طرح تفصیلی شهرضا با همت مجموعه ای از دستگاه های مختلف به ویژه فرمانداری این شهرستان پس از چند سال بلاتکلیفی ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال آب به جنوب استان اصفهان در حال انجام است

پروژه انتقال آب به جنوب استان اصفهان در حال انجام است