مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 01:202024-01-07اقتصادي

برترین و پربازدیدترین شهرهای توریستی


شرکت تحقیقاتی یورومانیتور بار دیگر پاریس را به عنوان «برترین شهر گردشگری جهان» معرفی کرد، در حالی که استانبول توانست عنوان «پربازدیدترین شهر توریستی جهان» در سال 2023 را به دست آورد.

- شرکت تحقیقاتی یورومانیتور بار دیگر پاریس را به عنوان برترین شهر گردشگری جهان معرفی کرد، در حالی که استانبول توانست عنوان پربازدیدترین شهر توریستی جهان در سال 2023 را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش سالانه شرکت تحقیقات بازار جهانی یورومانیتور اینترنشنال (Euromonitor International) که به بررسی شهرهای جهان بر اساس معیارهایی از جمله گردشگری، پایداری، عملکرد اقتصادی، سلامت و ایمنی می پردازد، پاریس بار دیگر به عنوان برترین مقصد شهری جهان انتخاب شده است.

در این فهرست، قاره اروپا با هفت شهر، رتبه های اول تا دهم را به خود اختصاص داده است.

البته تعدادی از شهرهای غیراروپایی نیز در بین 10 شهر برتر مشاهده می شوند، از جمله دبی در رتبه دوم، توکیو در رتبه چهارم و نیویورک در رتبه هشتم قرار گرفته اند.

در فهرست 100 شهر توریستی جهان، مادرید (اسپانیا) در رتبه سوم قرار دارد، در حالی که آمستردام (هلند)، برلین (آلمان) و رم (ایتالیا) به ترتیب در رتبه های پنجم، ششم و هفتم قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین و پربازدیدترین شهرهای توریستی

برترین و پربازدیدترین شهرهای توریستی