مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:052024-01-06سياسي

2 هزار چاه غیرمجاز در البرز باید پلمب شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت تعیین تکلیف نهایی دو هزار حلقه چاه غیرمجاز استان تاکید کرد و گفت: به دلیل برداشت چاه های غیرمجاز کشاورزی که در حریم چاه های فنی آب شرب قرار گرفته اند با کاهش دبی آب شرب و تشدید تنش بحران آبی استان مواجه .

- ایسنا/البرز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت تعیین تکلیف نهایی دو هزار حلقه چاه غیرمجاز استان تاکید کرد و گفت: به دلیل برداشت چاه های غیرمجاز کشاورزی که در حریم چاه های فنی آب شرب قرار گرفته اند با کاهش دبی آب شرب و تشدید تنش بحران آبی استان مواجه هستیم که باید بر اساس قوانین موجود این چاه ها پلمب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد افضلی روز شنبه 16 دی ماه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، به تشریح وضعیت موجود منابع آب استان اشاره و اظهار کرد: بر اساس گزارش شرکت آب منطقه ای استان، با توجه به مشکلات منابع آبی البرز و کاهش نزولات جوی، 50 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در مقیاس متوسط بلندمدت با کاهش بارندگی مواجه بوده ایم که همین وضعیت تاثیر منفی خود را در آب های سطحی گذاشته است.

افضلی افزود: بر این اساس در حال حاضر در حوزه آبریز سدهای کرج و طالقان در مقایسه با سال های گذشته پتانسیل کمی وجود دارد که نیازمند اتخاذ تدابیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار چاه غیرمجاز در البرز باید پلمب شود

2 هزار چاه غیرمجاز در البرز باید پلمب شود