مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:052024-01-05سياسي

قطعنامه راهپیمایی سراسری محکومیت جنایت تروریستی در کرمان


امروز جمعه 15 دی ماه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی در کرمان همزمان با سراسر کشور، قطعنامه ای قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز جمعه 15 دی ماه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد که در پایان قطعنامه ای در محکومیت این جنایت قرائت شد.

متن قطعنامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِذۡ یُوحِی رَبُّکَ إِلَی ٱلۡمَلَـٰٓئِکَهِ أَنِّی مَعَکُمۡ فَثَبِّتُواْ ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْۚ سَأُلۡقِی فِی قُلُوبِ ٱلَّذِینَ کَفَرُواْ ٱلرُّعۡبَ فَٱضۡرِبُواْ فَوۡقَ ٱلۡأَعۡنَاقِ وَٱضۡرِبُواْ مِنۡهُمۡ کُلَّ بَنَان (انفال، آیه 12)  اقدام پست و رذیلانه به شهادت رساندن جمعی از هم وطنان عزیزمان در زادروز بانوی ملک و ملکوت و حلقه وصل رسالت و امامت و در سالروز شهادت سردار آسمانی و اسطوره ماندگار مقاومت و ایثار حاج قاسم سلیمانی که مزارش میعادگاه عاشقان و میقات دلدادگان است؛ دل های امت اسلام و مردم انقلابی ایران و خصوصاً مردم شهیدپرور کرمان را در سوگ و ماتم فروبرد.

بی تردید شهدای این اقدام تروریستی که از وادی کریمان به حلقه ملکوتی بِمَا غَفَرَ لِی رَبِّی وَجَعَلَنِی مِنَ الْمُکْرَمِینَ رسیدند همراه با سردار دل ها در حلقه مستانه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه راهپیمایی سراسری محکومیت جنایت تروریستی در کرمان

قطعنامه راهپیمایی سراسری محکومیت جنایت تروریستی در کرمان