مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:252023-12-31سياسي

برای تولید و تحویل اتوبوس های برقی در سال جاری مشکلی نداریم


در پی اظهارنظر رییس شورای شهر تهران مبنی بر اینکه بعید است در سال جاری اتوبوس برقی تحویل داده شود ، ایران خودرو با اشاره به امضای تفاهم نامه تولید و تحویل 100 دستگاه تا پایان سال تاکید کرد که هیچ مشکلی در تولید و تحویل اتوبوس های برقی به شرط ثبت سفارش شهرداری وجود ندارد.

- در پی اظهارنظر رییس شورای شهر تهران مبنی بر اینکه "بعید است در سال جاری اتوبوس برقی تحویل داده شود"، ایران خودرو با اشاره به امضای تفاهم نامه تولید و تحویل 100 دستگاه تا پایان سال تاکید کرد که هیچ مشکلی در تولید و تحویل اتوبوس های برقی به شرط ثبت سفارش شهرداری وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (یکشنبه)، مهدی چمران- رییس شورای اسلامی شهر تهران- در حاشیه دویست و چهارمین جلسه علنی این شورا، در رابطه با ورود اتوبوس های برقی اظهار کرد: مقرر شده است که این اتوبوس ها در داخل کشور تولید شود و قرارداد آن نیز منعقد و کار آغاز شده است؛ شد.

بر این اساس تولید اتوبوس برقی ای-آتروس ایران خودرو که اولین بار در اواخر اسفند ماه سال گذشته رونمایی شده بود، آغاز شده و فعال است؛ از آذر ماه امسال نیز به صورت انبوه آغاز شده است؛ پروژه اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل که بر اساس استراتژی های کلان گروه صنعتی ایران خودرو و بر پایه اتوبوس شهری آتروس توسعه یافته، با نام تجاری ای-آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تولید و تحویل اتوبوس های برقی در سال جاری مشکلی نداریم

برای تولید و تحویل اتوبوس های برقی در سال جاری مشکلی نداریم