مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 17:552024-01-01سياسي

ظرفیت های جنبش های ضدنژادپرستی برای مقابله با رژیم صهیونیستی


نشست تخصصی «ظرفیت های جنبش های ضد نژادپرستی برای مقابله با رژیم صهیونیستی» صبح دوشنبه 11 دی ماه در محل موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی _ دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برگزار شد.

- نشست تخصصی ظرفیت های جنبش های ضد نژادپرستی برای مقابله با رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه 11 دی ماه در محل موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی _ دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست تحلیلگران امور بین الملل داوود عامری، محمود محمدی، سیداحمد دستمالچیان و محسن پاک آیین به بررسی تبعیض نژادی جاری در سده اخیر فلسطین که با حمایت کشورهای غربی و به سردمداری رژیم صیونیستی صورت می گیرد، پرداختند.

جنایات ماه های اخیر در غزه به عنوان نمونه بارز روا داشتن تبعیض نژادی رژیم غاصب اسراییل به مردم فلسطین و چگونگی هم افزایی و بهره برداری از ظرفیت جنبش های ضد نژادپرستی و ضدتبعیض نژادی جهت مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی از موضوعات مهم مطروحه در این نشست بود.

برای مقابله با نژادپرستی رژیم صهیونیستی ، میان هم فکران و هم مسیران ائتلاف تشکیل دهیم داوود عامری با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی را مظهر تبعیض نژادی دانستند افزود: رژیم غاصب صهیونیستی به اعتراف صریح گزارشگران ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های جنبش های ضدنژادپرستی برای مقابله با رژیم صهیونیستی

ظرفیت های جنبش های ضدنژادپرستی برای مقابله با رژیم صهیونیستی