مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 16:302024-01-04سياسي

آمریکا حفاظت فیزیکی از قاتلان سردار سلیمانی را تمدید کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا یک بار دیگر محافظت از مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق این کشور و یکی از مشاوران ارشد او را به دلیل نقش آفرینی آن ها در ترور شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» تمدید کرده است.

- دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا برنامه حفاظت از مقام های دولت قبل که در ترور سردار قاسم سلیمانی نقش داشته اند را تمدید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا یک بار دیگر محافظت از مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق این کشور و یکی از مشاوران ارشد او را به دلیل نقش آفرینی آن ها در ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی تمدید کرده است.

رسانه های آمریکا گزارش داده اند وزارت خارجه این کشور اواخر ماه گذشته به کنگره اطلاع داد که تهدید ها علیه پامپئو و برایان هوک، مشاور ویژه آمریکا در امور ایران در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ را برای یک دوره دیگر تمدید کرده است.

در اطلاعیه وزارت خارجه آمریکا ادعا شده علیه این دو نفر تهدید های جدی و موثق وجود دارد که حفاظت های امنیتی دولتی از آن ها را ضروری می کند.

تاریخ این اطلاعیه 19 دسامبر است، اما روز 22 دسامبر به کنگره ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا حفاظت فیزیکی از قاتلان سردار سلیمانی را تمدید کرد

آمریکا حفاظت فیزیکی از قاتلان سردار سلیمانی را تمدید کرد