مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:502024-01-07سياسي

صیانت از حقوق و آزادی های اجتماعی مردم در دولت


دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی اجتماعی یکی از وظایف خود را دفاع از حقوق و آزادی های اجتماعی مردم ایران در دولت سیزدهم بر شمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سکینه سادات پاد، دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی، باحضور در برنامه صف اول شبکه خبر ، شنبه 16 دی 1402 وظایف خود را تشریح کرد.

مقدمه مجری: حدود 9 ماه است رییس جمهور ، خانم دکتر پاد را در حکمی دستیار خود و مسئول پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی منصوب کردند.

سرکار خانم دکتر پاد امشب میهمان صف اول هستند و بسیاری از ما آشنا با این عنوان نیستیم.

تا به حال نشنیدیم که چنین عنوانی وجود داشته باشد.

امشب ما در برنامه صف اول می خواهیم ببینیم که دستیار رییس جمهور در حقوق و آزادی های اجتماعی چه کرده در این چند ماهی که مسئولیت را به عهده گرفته است.

سؤال: با همین شروع کنیم که گستره حقوق و آزادی های اجتماعی را شما خودتان تا کجا می بینید؟ سکینه سادات پاد؛ دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی: چون آقای رییس جمهور در حکمی که بنده را منصوب کردند تأکیدشان بر قانون اساسی و اساساً مشروعیت این حکم از قانون اساسی است، ما ابتدا باید برویم روی خود قانون اساسی ببینیم قانون اساسی چیست و گستره اش در قانون اساسی چیست؟ حقوق و آزادی های اجتماعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از حقوق و آزادی های اجتماعی مردم در دولت

صیانت از حقوق و آزادی های اجتماعی مردم در دولت