مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:302024-01-01بين الملل

رسانه عبری: نتانیاهو خطری برای اسراییل است


تحلیلگران و اعضای سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بر این باورند که دلیل ادامه جنگ علیه نوار غزه این است که هدف آن - از دیدگاه رسمی - حفظ ائتلاف دولتی و ابقای بنیامین نتانیاهو، - تحلیلگران و اعضای سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بر این باورند که دلیل ادامه جنگ علیه نوار غزه این است که هدف آن - از دیدگاه رسمی - حفظ ائتلاف دولتی و ابقای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر در قدرت و سرپوش گذاشتن بر شکست و خشونت کابینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کانال های رسانه ای اسراییلی در چارچوب بحث های جاری خود درباره پیامدهای جنگ در غزه، بر دلایل اصرار نتانیاهو بر ادامه جنگ تمرکز کردند و این مسأله ای است که توسط یاییر گولان، نماینده سابق کنست، در تظاهراتی علیه کابینه رژیم صهیونیستی مطرح شد.

گولان گفت: مدیریت یک جنگ صادقانه نمی تواند در دست افراد فاسد و افراطی باشد که تنها هدفشان ادامه جنگ، چند برابر کردن فاجعه و پنهان شدن زیر چتر اضطراری برای سرپوش گذاشتن بر شکست و خشونت آنهاست.

گای بیلیگ، خبرنگار و تحلیلگر امور قضایی شبکه 12 نیز از اصرار نتانیاهو بر ادامه جنگ انتقاد و خاطرنشان کرد: در هر جلسه کابینه کوچک، اهداف جنگ غزه مطرح می شود که عبارتند از پایان دادن به جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و از بین بردن توان نظامی آن و بازگرداندن افراد ربوده شده و اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: نتانیاهو خطری برای اسراییل است

رسانه عبری: نتانیاهو خطری برای اسراییل است