مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:062024-01-07اجتماعي

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 100 مسافر گرفتار در برف و کولاک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت الله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان پیش از ظهر امروز در خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش برف وباران و وقوع کولاک در گردنه های کوهستانی محورهای مواصلاتی از بامداد تا شامگاه شنبه تیم های عملیاتی متشکل از امدادگران و نجاتگران برای ارائه خدمات امدادی به هموطنان در جاده ها در تلاش بودند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: این امدادرسانی ها در جاده زنجان - طارم و جاده ابهر - قیدار در گردنه قره آقاج انجام شد؛ در جاده زنجان –طارم 34 خودرو با 82 سرنشین گرفتار در برف و کولاک شده بودند.

  هاشمی خاطرنشان کرد: یک تیم عملیاتی سه نفره همراه با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده ای سرخه دیزج شهرستان طارم واقع در این مسیر کوهستانی برای امدادرسانی اعزام شدند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به ارائه خدمات امدادی به در راه ماندگان جاده ابهر- قیدار در گردنه قره آقاج اشاره کرد و گفت: در این مسیر صعب العبور نیز پنج خودرو با 20 سرنشین گرفتار شده بود که یک تیم سه نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای همین مسیر ارتباطی همراه با آمبولانس برای امدادرسانی اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 100 مسافر گرفتار در برف و کولاک

امدادرسانی هلال احمر زنجان به 100 مسافر گرفتار در برف و کولاک