مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:512023-12-26سياسي

انتخاباتِ البرز اَمن و باشکوه برگزار می شود


مجموعه مدیران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان به پاس حضور مردم در عرصه های مختلف، متحد و منسجم و با انگیزه، آماده ارائه خدمت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه ستاد انتخابات استان البرز که روز سه شنبه 5 دی ماه 1402 در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین و روز گرامیداشت مادران و خواهران شهید و شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی و محکوم کردن کشتار مردم غزه با تشریح شرایط و ویژگی های استان البرز، افزود: از سال گذشته جلسات ستاد انتخابات در استان آغاز شد و پیرو منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) درصدد هستیم که انتخاباتی سالم، امن و با رقابت و مشارکت بالا برگزار کنیم.

وی ادامه داد: کسب رضایتمندی مردم را از ابتدا، وظیفه خود دانسته و براین اساس برنامه ریزی و اقدام کرده ایم که تشکیل قرارگاه های مختلف، دیدارهای چهره به چهره با مردم، حضور مستمر در محله های کمتربرخوردار استان و تلاش و اقدام در راستای حل موانع و مشکلات با جلب مشارکت جدی مدیران و بخش خصوصی بعنوان خیرین، از جمله این رویکردها بوده است.

  عبداللهی گفت: مردم شریف البرز همواره در برهه های مختلف باشکوه و با شور و شعور در صحنه بوده اند که استقبال از سفر دوم رییس جمهور محترم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاباتِ البرز اَمن و باشکوه برگزار می شود

انتخاباتِ البرز اَمن و باشکوه برگزار می شود