مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:052024-01-13اقتصادي

تعهد 100 درصدی اشتغال در چابهار


سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: درصد تعهد اشتغال امسال این شهرستان در فاصله 2 ماه تا پایان سال به 100 درصد رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: درصد تعهد اشتغال امسال این شهرستان در فاصله 2 ماه تا پایان سال به 100 درصد رسید.

اسلام زهروزهی در گفت وگو با ایسنا گفت: بنابر تقسیمات شهرستانی، چابهار در سالجاری متعهد به 2 هزار و 816 نفر اشتغال زایی بود که این امر با گذشت بیش از 10 ماه از سال بطور کامل محقق شد.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح هایی چون پتروشیمی و فولاد و همچنین قابلیت هایی که در حوزه کشاورزی و شیلات در پهنه جغرافیایی شهرستان چابهار وجود دارد، می توان امیدوار بود که تا پایان امسال، این آمار افزایش یابد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار ادامه داد: آمار اشتغال ایجادی هر نقطه از کشور بر اساس داده های ثبت شده در سامانه رصد اشتغال است و طی فرآیندهایی راستی آزمایی می شود.

وی به راه اندازی سامانه جستجوی شغل نیز اشاره کرد و گفت: این سامانه با هدف کاهش هزینه های جستجوی شغل، بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی ها و در نهایت افزایش اشتغال راه اندازی شده و کارجویان و کارفرمایان با مراجعه به آدرس اینترنتی sh


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد 100 درصدی اشتغال در چابهار

تعهد 100 درصدی اشتغال در چابهار