مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:152024-01-09اقتصادي

تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی فارس با اولویت بندی پروژه ها


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از تکمیل زیرساخت های این شهرک ها با اولویت بندی پروژه ها خبر داد و گفت: رفع مشکلات شهرک های صنعتی در تعامل، - ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از تکمیل زیرساخت های این شهرک ها با اولویت بندی پروژه ها خبر داد و گفت: رفع مشکلات شهرک های صنعتی در تعامل، همکاری و هم افزایی با واحدهای صنعتی و تولیدی و شرکت های خدماتی میسر می شود.

سیدمسعود عظیمی امروز، 19 دی ماه پس از بازدید از زیرساخت های شهرک های صنعتی ایزدخواست، سورمق و آباده در نشست با اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آباده گفت:20 شهرک و ناحیه صنعتی در استان در اجرای قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک های صنعتی در قالب تشکیل شرکت های خدماتی به صنعتگران واگذار شده است.

وی تصریح کرد: از اهداف مهم تشکیل شرکت های خدماتی اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری بخش دولتی از طریق برون سپاری اداره امور شهرک های صنعتی به صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی است و این واگذاری امور فرصت مناسبی برای واحدهای صنعتی فراهم می کند تا در زمینه نگهداری تأسیسات شهرک های صنعتی فعال تر عمل کنند.

عظیمی با قدردانی از تلاش های هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آباده اظهار کرد: حمایت از شرکت های خدماتی که در چارچوب قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی فارس با اولویت بندی پروژه ها

تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی فارس با اولویت بندی پروژه ها