مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 21:262023-12-24سياسي

صرفه جویی 50 درصدی در انرژی با تعویض بخاری های قدیمی


مسئول طرح و برنامه معاونت مهندسی سپاه با بیان اینکه باید اصلاح موتورخانه و تعویض آبگرمکن ها و بخاری های قدیمی و فرسوده در دستور کار باشد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید عباس صفوی، مسئول طرح و برنامه معاونت مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سومین جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان به اصلاح الگوی مصرف انرژی در بخش انرژی اشاره کرد و اظهار داشت: باید اصلاح موتورخانه و تعویض آبگرمکن ها و بخاری های قدیمی و فرسوده در دستور کار باشد، زیرا با این اقدامات اصلاحی شاهد 50 درصد صرفه جویی در بخش انرژی خواهیم بود.

مسئول طرح و برنامه معاونت مهندسی سپاه اضافه کرد: در خصوص اصلاح موتورخانه ها، تعویض بخاری های قدیمی تفاهم نامه ای بین شرکت ملی گاز و نفت امضا و در حال اجرا است اما در این زمینه در استان زنجان هیچ کار جدی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: انتظار داریم اقدامات جهادی در این زمینه صورت گیرد، چرا که صرفه جویی فقط انجام کار فرهنگی نیست و بخش سخت افزاری را نیز شامل می شود.

صفوی در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص 5 درصد از اعتبارات تملک دارایی دستگاه های اجرایی به طرح های بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: این 5 درصد به اتمام پروژه های نیمه تمام بسیج و سپاه اختصاص داده شده است که متاسفانه در استان زنجان این موضوع عملیاتی نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 50 درصدی در انرژی با تعویض بخاری های قدیمی

صرفه جویی 50 درصدی در انرژی با تعویض بخاری های قدیمی