مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:152024-01-07بين الملل

دستاورد اقتصادی مشارکت حزب الله در طوفان الاقصی برای لبنان چه بود؟


روزنامه لبنانی الاخبار از تقلای آمریکا برای ایجاد آتش بس در مرزهای لبنان با سرزمین های اشغالی در ازای ایجاد توافقی درباره مسائل مالی و ترسیم مرزهای خشکی لبنان خبر داد.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزای فارس، واشنگتن به سبک تاجران  به دنبال معامله کردن با حزب الله است تا بتواند امنیت اسراییل در مناطق شمالی سرزمین های اشغالی را بازگرداند.

از همین رو آمریکایی ها شروع به سنجیدن بهایی کرده اند که اسراییل در ازای کسب آرامش باید به لبنان بپردازد ؛ این را روزنامه لبنانی الاخبار دیروز شنبه خبر داده است.

این روزنامه در یادداشتی با عنوان ایده های هوکشتاین برای روز بعد در لبنان : رسیدگی به مرزهای زمینی، حل مساله ریاست جمهوری و بازگشت توتال به حفاری در بلوک های 8، 9 و 10 به رجزخوانی مقامات صهیونیست برای دور کردن حزب الله از رودخانه لیتانی در جوب لبنان پاسخ داد و دستاوردهای اقتصادی مقابله نظامی حزب الله با رژیم صهیونیستی برای لبنان در چارچوب عملیات طوفان الاقصی برشمرد.

در این یادداشت آمده است: یکی از چیزهایی که سید حسن نصرالله در آن مهارت دارد، انداختن سنگ های سنگین در آب های راکد است.

وی در سخنرانی اخیر خود با گشودن پرونده ای تحت عنوان برکات طوفان الاقصی برای لبنان به کسانی که در مورد منافع لبنان از عملیات مقاومت در مرز می پرسند، پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد اقتصادی مشارکت حزب الله در طوفان الاقصی برای لبنان چه بود؟

دستاورد اقتصادی مشارکت حزب الله در طوفان الاقصی برای لبنان چه بود؟