مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:402023-12-24اجتماعي

زائرانِ کوچه عشق!


خط بلند اتوبوس های اهواز به تهران، جاده را پر کرده و نفس ها برای پر کردن سینه از عطر خانه محبوب، بی قرار است.

همه می پرسند کِی می رسیم؟ تابلوها نشان می دهند که رسیده ایم به کوچه ای که آقا در آن چشم به راه ماست ؛ - خط بلند اتوبوس های اهواز به تهران، جاده را پر کرده و نفس ها برای پر کردن سینه از عطر خانه محبوب، بی قرار است.

همه می پرسند کِی می رسیم؟ تابلوها نشان می دهند که رسیده ایم به کوچه ای که آقا در آن چشم به راه ماست ؛ مایی که هزار کیلومتر را به شوق نشستن پای صحبت هایش، در سرمای استخوان سوز چله، ترک خانه و کاشانه کرده ایم و از این لذت به قول حضرت حافظ، شرب مُدام، سرخوشیم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تسنیم نوشت، زائران کوچه عشق، مثل دانه های انار کنار هم چیده شده اند و کارت های دعوت بین انگشت های یخ زده شان برای گرفتن چشم به راهند.

زن ها از یک طرف و مردها از طرفی دیگر و بچه ها با دست های یخ زده و لُپ های گل انداخته برای گرفتن سربند، قشقرق راه انداخته اند؛ نوارهای براق سرخ رنگ با عباراتی چون جانم فدای رهبر ، ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسینیم بر پیشانی حاضرین می نشیند.

انتظار، نغمه ای ست برای تمام فصول که در موسم بهاری دی ماه هم می شود زمزمه اش کرد؛ همه به انتظار دیدار ماه ایستاده ایم و سر از پا نمی شناسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائرانِ کوچه عشق!

زائرانِ کوچه عشق!