مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:262023-12-28سياسي

اجرای طرح ساماندهی لیدرها و مترجم های حوزه گردشگری سلامت در اردبیل


حسین نیکونام٬ رییس جامعه حرفه ای گردشگری سلامت کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به اقدامات جامعه گردشگری سلامت اظهار کرد: طرح ساماندهی لیدرها و مترجم های گردشگری سلامت اجرا می شود و در این فرآیند هر یک از مترجم ها و لیدرهایی که در حوزه گردشگری سلامت فعالیت می کنند٬ باید به عنوان زیرمجموعه آژانس ها و شرکت های گردشگری سلامت شهر خود ثبت شوند.

وی افزود: پس از تأیید دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری استان٬ اجازه فعالیت دارند و با این اقدام درصد بالایی از این فرآیندها و مشکلات موجود اصلاح شده و هم چنین از مترجم ها و لیدرهایی که در این حوزه فعالیت سالم دارند٬ حمایت می شود.

رییس جامعه حرفه ای گردشگری سلامت کشور گفت: متأسفانه در این شرایط آشفتگی و دلالی که وجود دارد٬ آسیب های بسیاری به حوزه گردشگری سلامت مخصوصا کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای عرب زبان وارد شده است که با راه اندازی این سامانه می توان از این آسیب ها جلوگیری کرد.

راه اندازی سامانه ملی گردشگری سلامت نیکونام در ادامه تصریح کرد: اقدام دیگری که بنا به دستور معاون اول ریاست جمهوری از خرداد ماه سال 1402 انجام شده، تشکیل کارگروهی در حوزه معاونت اول ریاست جمهوری بود که چهار وزارت خانه در آنجا حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ساماندهی لیدرها و مترجم های حوزه گردشگری سلامت در اردبیل

اجرای طرح ساماندهی لیدرها و مترجم های حوزه گردشگری سلامت در اردبیل