مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:302024-01-01سياسي

حمایت 3 میلیارد ریالی از برنامه های کانون های مساجد خراسان شمالی


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی - هنری مساجد خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از سه میلیارد ریال از برنامه کانون های این استان، - ایسنا/خراسان شمالی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی - هنری مساجد خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از سه میلیارد ریال از برنامه کانون های این استان، در قالب فعالیت های مختلف حمایت شده است.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این مبلغ با تدوین طرح های فرهنگی از سوی استان، ستاد کانون مساجد کشور و برنامه های انجام شده به صورت مشارکتی با نهادهای مختلف از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تأمین شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی و سرانه حمایتی کانون های تازه تاسیس از ابتدای سال 120 میلیون ریال بود و برای تجهیز کتابخانه کانون های فرهنگی - هنری مساجد استان که چهار کانون با اقلام کتابخانه ای مانند قفسه و میز و صندلی مطالعه، کتاب فایل اداری بود با اعتبار 400 میلیون ریال حمایت شده است.

پاکدامن گفت: از این مبلغ، یک میلیارد و 200 میلیون تومان از طریق اجرای طرح استانی زندگی پویا با محوریت آموزش مهارت های زندگی و تحکیم بنیان خانواده اختصاص یافته است.

این طرح توسط 40 کانون با برگزاری 61 کارگاه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 3 میلیارد ریالی از برنامه های کانون های مساجد خراسان شمالی

حمایت 3 میلیارد ریالی از برنامه های کانون های مساجد خراسان شمالی