مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 17:102023-12-23اقتصادي

اقدامات سرای ایرانی برای کاهش ترافیک


سرای ایرانی در سال 1394 به منظور حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها، صرفه جویی در زمان و تسهیل امر خرید برای هموطنان ارجمند، با ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی کاملا مناسب و رقابتی، - سرای ایرانی در سال 1394 به منظور حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها، صرفه جویی در زمان و تسهیل امر خرید برای هموطنان ارجمند، با ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی کاملا مناسب و رقابتی، در شهر مقدس قم، شاه راه مواصلاتی کشور شروع به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت سرای ایرانی، سرای ایرانی در سال 1394به منظور حمایت از کالای ایرانی، حذف واسطه ها، صرفه جویی در زمان و تسهیل امر خرید برای هموطنان ارجمند با ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و همچنین قیمتی کاملا مناسب و رقابتی، در شهر مقدس قم، شاه راه مواصلاتی کشور شروع به کار کرد.

پس از استقبال پرشور مردم و با هدف حمایت از تولید داخلی و اشتغال زایی در سایر استان های کشور، ابتدا تیرماه سال 1401 در شهر بزرگ اصفهان 36 هزار مترمربع و سپس در آذرماه سال 1402، 110 هزار مترمربع در پایتخت ایران، شهر تهران به وسعت سرای ایرانی افزوده شد.

سرای ایرانی همواره اولویت خود را رفاه حال هموطنان می داند، بر همین اساس و با توجه به حجم بالای ترافیک در شهر تهران، اقداماتی را جهت کنترل و کاهش ترافیک در محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات سرای ایرانی برای کاهش ترافیک

اقدامات سرای ایرانی برای کاهش ترافیک