مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:002023-12-23حوادث

دستگیری کلاهبردار کارت شهروندان در پایانه مسافربری غرب


متهم به بهانه گرفتن بلیط مترو کارت های عابر بانک شهروندان را گرفته و پس از جا به جایی کارت شهروندان با کارت های جعلی اقدام به کلاهبرداری می کرد.

- متهم به بهانه گرفتن بلیط مترو کارت های عابر بانک شهروندان را گرفته و پس از جا به جایی کارت شهروندان با کارت های جعلی اقدام به کلاهبرداری می کرد.

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردارحرفه ای که با اخاذی و جا به جایی کارت بانکی شهروندان اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سرهنگ عباس کرمی راد گفت: در پی افزایش کلاهبرداری در محله میدان آزادی تهران رسیدگی به موضوع را تیمی از مأموران انتظامی مترو آزادی بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی به دست آوردند متهم به بهانه گرفتن بلیط مترو کارت های عابر بانک شهروندان را گرفته و پس از جا به جایی کارت شهروندان با کارت های جعلی اقدام به کلاهبرداری می کند افزود: در یک عملیات منسجم و ترفندهای پلیسی نهایتاً در 26 آذر ماه سال جاری متهم را در حال کلاهبرداری از یکی از شهروندان غافلگیر و دستگیر کردند.

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بزرگ تصریح کرد: متهم در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد و از متهم 7 عدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار کارت شهروندان در پایانه مسافربری غرب

دستگیری کلاهبردار کارت شهروندان در پایانه مسافربری غرب