مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:552024-01-07اقتصادي

در جلسه ستاد تنظیم بازار قزوین چه گذشت؟


جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین با موضوع بررسی مواردی چون لزوم اخذ مالیات از خانه های خالی، وضعیت تولید و توزیع شیر خشک، وضعیت تولید و توزیع گوشت قرمز و مرغ و میزان ذخایر کالاهای اساسی برگزار شد.

- ایسنا/قزوین جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین با موضوع بررسی مواردی چون لزوم اخذ مالیات از خانه های خالی، وضعیت تولید و توزیع شیر خشک، وضعیت تولید و توزیع گوشت قرمز و مرغ و میزان ذخایر کالاهای اساسی برگزار شد.

جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین امروز 17 دی به ریاست محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین و با حضور علی رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین و دیگر مسئولان دستگاه های مرتبط در استانداری برگزار شد.

محسن رستمی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 21 هزار و 805 مورد بازرسی از واحدهای خرده فروشی و عمده فروشی، انبارها و سردخانه ها، مشاغل خدماتی، واحدهای تولیدی صنفی و تولیدی صنعتی انجام شده که 3 هزار و 543 مورد پرونده برای متخلفین تشکیل شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد پرونده 2 هزار و 455 مورد مربوط به تخلفات عمده فروشان و خرده فروشان، 44 مورد مربوط به انبارها و سردخانه ها، 775 مورد مربوط به مشاغل خدماتی، 261 مورد مربوط به واحدهای تولیدی صنفی و 8 مورد مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه ستاد تنظیم بازار قزوین چه گذشت؟

در جلسه ستاد تنظیم بازار قزوین چه گذشت؟