مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:352024-01-17اقتصادي

تولید سمعک دیجیتال هوشمند در کشور


در دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی از سمعک دیجیتال هوشمند که آماده تولید انبوه و عرضه به بازار است، رونمایی شد.

- در دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی از سمعک دیجیتال هوشمند که آماده تولید انبوه و عرضه به بازار است، رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر مکی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید و ساخت سمعک هوشمند، گفت: تکنولوژی ساخت سمعک برای کم شنوایان فقط در اختیار چند کشور اروپایی و آمریکای شمالی است و واردات سمعک و تجهیزات شنوایی برای کشور بسیار ارزبر است و البته واردات این کالا مشمول ارز حمایتی است.

مکی با بیان اینکه تولید سمعک در ایران با استقبال و بازخورد فوق العاده کادر درمان، کاربران سمعک و مسئولین اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی مواجه شده است، افزود: با توجه به اینکه سخت افزار و نرم افزار سمعک کاملا توسط مهندسان مجرب و متخصص ایرانی ساخته شده است، خودکفایی در این حوزه می تواند از خروج ارز و وابستگی به خارج جلوگیری کند.

به نقل از معاونت ‎علمی ریاست جمهوری، وی، صدای واضح و بسیار شفاف، قالب گیری و ساخت سمعک متناسب با آناتومی مجرای گوش، ظرافت و نامریی بودن، مجهز بودن به هشت کانال پردازشی و مدارات کاهنده نویز و امکان درمان وزوز گوش را از ویژگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سمعک دیجیتال هوشمند در کشور

تولید سمعک دیجیتال هوشمند در کشور