مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:262023-12-27سياسي

حاج قاسم خودش را نوکر اهالی این کوچه می دانست


کرمان؛ مهسا حقانیت: به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س)؛ روز تکریم مادران و همسران شهدا دعوت شده ایم تا با مهدی بخشی دادستان مرکز استان کرمان به منزل شهید رمضان شریف زاده ماهانی برویم، شهیدی که دختر بزرگش همکار آقای دادستان در دادسراست.

عکس و نام شهید شریف زاده ماهانی را که روی تابلوی سر کوچه می بینم، متوجه می شوم تا اینجای مسیر را درست آمده ام، می پیچم توی کوچه شرقی یک، اما پلاک 40 را پیدا نمی کنم.

فاطمه هم می آید، با هم تا انتهای کوچه بالابُلند شرقی یک را می رویم، اما پلاک 40 را نمی بینیم، درب یکی از خانه ها را می زنیم، پسر جوانی از خانه بیرون می آید و نشانی دقیق خانه شهید را می گذارد کف دست مان.

دقایقی صبر می کنیم تا دادستان کرمان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تعدادی از خبرنگاران هم از راه برسند و بعد با هم وارد خانه شهید می شویم.

مژگان خانم و مریم خانم از ما به گرمی استقبال می کنند تا وارد خانه پدری شان شویم، فوزیه خانم رییسی هم با روی خوش در داخل خانه اش پذیرای ما می شود.

    یک پای مصنوعی؛ یادگاری از پدری که نیست خانواده شهید شریف زاده ماهانی آنقدر صمیمی و خونگرم هستند که انگار سال های سال است، همدیگر را می شناسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم خودش را نوکر اهالی این کوچه می دانست

حاج قاسم خودش را نوکر اهالی این کوچه می دانست