مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:402024-01-17سياسي

رییس دانشگاه تربیت مدرس: انتخابات امسال بسیاری از مجهولات را حل خواهد کرد


رییس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه دانشگاه در اختیار تمام جریان هایی است که اندیشه و حرف دارند، گفت: آنهایی که می خواهند آشوب و فتنه کنند انتظار رأفت اسلامی نداشته باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس با حضور در جمع کارکنان و مدیران این دانشگاه به صحبت درباره موضوع انتخابات پرداخت و گفت: اگر کسی ادعای کنشگری سیاسی دارد و وانمود می کند عِده و عُده دارد در میدان انتخابات این موضوع را اثبات کند.

اینکه یک کنشگر اموال عمومی را تخریب کند و علیه نظام فحاشی کند دیگر نامش دانشجو نیست و یقیناً برخورد با او نیز دانشگاهی نخواهد بود.

وی افزود: کنشگرانی که ادعا می کنند پشتوانه قوی مردمی دارند در میدان انتخابات اثبات کنند که پشتوانه مردمی دارند، دانشگاه در اختیار تمام جریان هایی است که اندیشه و حرف دارند.

  رییس دانشگاه تربیت مدرس تأکید کرد: آنهایی که می خواهند آشوب و فتنه کنند انتظار رأفت اسلامی نداشته باشند، انتخابات امسال بسیاری از مجهولات را حل خواهد کرد.

  دانشجو گفت: فردی که 8سال سکاندار دولت بوده و نتوانسته مطالبات کشور را وصول کند و حتی در تأمین واکسن کرونا و داروی مردم نیازمند و مستاصل بوده است خیلی نمی توان به حرف هایش اعتماد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه تربیت مدرس: انتخابات امسال بسیاری از مجهولات را حل خواهد کرد

رییس دانشگاه تربیت مدرس: انتخابات امسال بسیاری از مجهولات را حل خواهد کرد