مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:502024-01-01اقتصادي

پنج هزار و 900 هکتار باغ در آذربایجان غربی شناسنامه دار شد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 716 واحد باغی در سطح پنج هزار و 952 هکتار از ابتدای سال جاری تاکنون در استان شناسنامه دار شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 716 واحد باغی در سطح پنج هزار و 952 هکتار از ابتدای سال جاری تاکنون در استان شناسنامه دار شده است.

دیانتی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: با توجه به اینکه آذربایجان غربی در تولید و تنوع محصولات باغی در کشور رتبه دار است، شناسنامه دار کردن باغات جزو برنامه های اولویت دار استان بوده و با شتاب بیشتری اجرا می شود.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح نظارت و کنترل بر محصولات باغی از زمان کاشت تا زمان مصرف آن بوده و از مزایای این طرح می توان به تصحیح روند توزیع و مصرف صحیح نهاده های کشاورزی و همچنین تسهیل در اخذ کد QR (کیفیت محصولات) جهت صادرات محصولات تولیدی عنوان کرد.

دیانتی اظهار کرد: طی تفاهمی که بین اتاق اصناف و معاونت باغبانی وزارت صورت گرفته، ثبت صدور شناسنامه باغبانی از طریق اتاق اصناف انجام می شود و ارائه هرگونه خدمات منوط به داشتن شناسنامه باغی از طرف متقاضیان مشروط شده است؛ بنابراین مدیریت های شهرستان ها و کارشناسان پهنه در ترغیب بهره برداران برای شناسنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج هزار و 900 هکتار باغ در آذربایجان غربی شناسنامه دار شد

پنج هزار و 900 هکتار باغ در آذربایجان غربی شناسنامه دار شد